تولید و توزیع عمده
FA EN AR

آجیل مرغوب

۱۰ شهریور ۱۳۹۷ 2458

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،  حسین جوانی در برنامه پرسان رادیو اصفهان افزود :با توجه به اینکه صنف ما با تمام کشور در ارتباط است ، اهمیت بالا بودن کیفیت آجیل و خشکبار استان اصفهان بیشتر از سایر صنف ها است.

وی  تصریح کرد : قبل از  تحویل پروانه کسب ،دوره های آموزشی برای کسبهبرگزار و نکات آموزشی در اختیاارشان قرار می گیرد و خوشبختانه در حال حاضر تمام کارگاه ها بازرسی شده اند و همه به صورت کاملا بهداشتی در حال فعالیتند.

عضو هیات رئیسه آجیل و خشکبار استان اصفهان  افزود : خوشبختانه مردم  همه بدنبال خرید اجناس با کیفیت هستند و به سلامتی خود اهمیت می دهند و این موضوع باعث ایجاد رقابت در بین کارگاه ها و فروشگاه ها می شود.

جوانی در پاسخ به علت افزایش قیمت آجیل و خشکبار گفت :  با توجه به خشکسالی های اخیر و تقاضای بازار ،۵۰ درصد آجیل و خشکبار از جمله مویز ، مغز گردو ،فندق  و …  ، از کشور های اطراف وارد  و این  موضوع منجر به  افزایش قیمت می شود.

وی تصریح کرد : از مردم عزیز تقاضا دارم تا حد امکان آجیل و خشکبار را از مغازه های سابقه داری  که صرفا مخصوص فروش این اجناس هستند خریداری کنند چرا که این فروشگاه ها با توجه به تجربه خود در زمینه خرید محصول با کیفیت و رعایت استاندارهای نگهداری از محصولات ، مواد با کیفیت را در اختیار مشتریان قرار می دهند.

 

 

 

برچسب ها :    آجیل آجیل مرغوب
مطالب مرتبط
خواص فندق

تاریخچه درخت فندق فندق با نام علمی Corylus avellana میوه‌ای از درخت فندق است که ظاهر کروی یا بیضی دارد و طولش ۱۵-۲۵ میلیمتر و قطرش ۱۰-۱۵ میلیمتر است و دارای پوسته فیبری بیرونی می‌باشد. درختچه‌ای است به ارتفاع تقریباً دو متر که ارتفاع آن در نواحی مساعد تا ارتفاع ۶ متر نیز می‌رسد. درخت فندق بومی اروپا […]

تاریخ بروزرسانی :۱۱ شهریور ۱۳۹۷
2788
راه تشخیص آجیل مرغوب

روش تشخیص آجیل مرغوب تصور کنید زمانی که در یک مهمانی دید و بازدید عید مشغول صرف آجیل و خوش و بش هستید، پسته ای در دهان می گذارید و چهره تان از طعم نامطبوع آن در هم می رود. سعی می کنید هر طور شده خویشتن دار باشید و به روی مبارک نیاورید! موقعیت […]

تاریخ بروزرسانی :۱۰ شهریور ۱۳۹۷
2360
فواید آجیل ها

فواید آجیل ها مغزها، خشکبار یا آجیل، یکی از اجزای جدانشدنی، گران و البته دوست داشتنی مهمانی های عید نوروز ما ایرانی هاست. شاید مقایسه بین انواع مغزها چندان درست نباشد، چرا که تقریبا تمام آنها دارای ارزش غذایی مشابهی هستند و همگی می توانند در حجم مساوی، مقادیر نسبتا برابری از منیزیم، سلنیوم، چربی […]

تاریخ بروزرسانی :۱۰ شهریور ۱۳۹۷
2373
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *